Narodima cele Zemlje samo šest ljudi danas upravlja – to su žreci. 
Dinastijama njihovim je deset hiljada godina. Oni iz pokoljenja u pokoljenje naslednicima svojim prenose znanja okultna, kao i nauku slikovitosti, koja im je delimično takođe poznata. Od ostalih ljudi vedska znanja oni skrivaju pomno.

Među šestoricom postoji glavni, naziva se prvim žrecem – sebe on smatra danas vrhovnim upraviteljem društva ljudskog.

Vrhovni žrec je po samo nekim rečenicama, mnome izgovorenim, tobom u knjigama navedenim i po reakcijama mnogih ljudi na njih, počeo da naslućuje, ko sam ja u stvari. Tako je, za svaki slučaj, potpuno neznatnim snagama pokušao da me uništi. Nije uspeo. Iznenadio se. Veće je snage svoje pokušao da upotrebi, još uvek ne verujući sasvim, ko sam ja.

Sada sam »Vedrusa« reč izgovorila, čime sam se otkrila u potpunosti. Boji se čak i reči te današnji vrhovni žrec na Zemlji. Zamisli, kako se sada uzdrmao, znajući ko mu je za petama. Sada će vojnike svoje, sve biorobote, i sile svih okultnih, tamnih nauka, na moje uništenje uputiti. Sam će, iz minuta u minut stvarati plan uništenja. Neka stvara! Da se bavi drugim stvarima zato neće imati kad.

Коментари

Популарни постови